******
******

zondag 22 januari 2012

THANKS

Altijd een dankbaar ontwerpje, vind ik, een bedankt-kaartje. Want er is altijd wel iets of iemand,om dankbaar voor te zijn, toch??
De achtergrond is gemaakt met chalk-inkt. Het wieber-stempeltje heb ik gemaakt van een stukje rubber en op een acrylblokje geplakt. Werkt goed!
Met clearstamps de achtergrond verder bewerkt met chalk- inkt van Versamark (turqoois-gem ) en met Brilliance (chocolate) en een lintje eronder geplakt. Alles gemat en verder versierd.
Dit weekend was er niet veel tijd om te knutselen, kleinkindje kwam logeren.
Maar nu weer even naar mijn hobbykamer!
Fijne zondag!
Groetjes, Alix

4 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n logeerpartijtje. Dat is echt genieten toch!!
    Knutselt hij nog niet mee?
    Ook dit is weer een leuke kaart. Mooie combinatie dat turkoois met bruin.
    je freubelzus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alix,
    Leuk, dat je een bezoekje bracht aan mijn blog en een reactie achterliet.
    Kende jou nog niet, dus ben meteen ook even bij jou op bezoek geweest.
    Je maakt mooie dingen hoor en vooral jouw kleurgebruik spreekt me erg aan.
    De Joseph-techniek in het bruin vind ik super gevonden.
    Kom zeker nog weer even bij je buurten.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Gery

    weer zo'n hele leuke kaart met hele mooie kleuren.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alic prachtige kaart. n als je kleinkindje komt logeren komt er van knutselen niet vel, zo helemaal niets. Maar ik hoop dat je het leuk gehad hebt. Turqois met bruin blijft mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze allemaal, en zal ook op jou blog komen kijken.
Warme groetjes, Alix