******
******

maandag 13 februari 2012

MANNENKAART

Hoihoi!
Lekker druilerig buiten. Reden te meer om wat te knutselen.
Ik ga eens meedoen aan een challenge.
De
http://biancakalksma.blogspot.com/2012/02/each-card-is-unique-challenge-februari.html
Ooit moet de eerste keer zijn, toch?
Ik stuur deze kaart in. Hij is gemaakt voor mijn zoon die 24 febr jarig is en gek is op muziek.
De achtergrond is gesponst met distress- inkt, (vintage foto, wild honey, frayed burlap) Met frozenwhite in de hoeken een doolhof stempel (half) et . Met frayed burlap op de achtergrond een muziekbalk-motief gestempeld in de andere hoeken.
Het middenstuk is gescheurd , een soort handgeschept papier, waarop ik met golfkarton een lijnenpatroon heb gestempeld, als suggestie van een notenbalk.
De letters zijn allemaal afzonderlijk gestempeld, op designpapier geplakt, omgetekend, gemat.De sleutel is licht gesponst, verhoogd opgebracht.
Nog wat klokjes erbij en met hoekjes afgewerkt. Op bruin papier gemat.
Hopelijk vinden jullie hem leuk?
Veel groetjes allemaal , Alix

.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Vind het echt een beauty

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO die is wel heeeeeeel erg GAAF !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke mannenkaart Alix!!
    Succes met de challenge!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alix, dit ziet er stoer uit hoor.
    In de vergroting goed gekeken, wat je allemaal hebt gedaan.
    Veel werk verricht met een mooi resultaat.
    Succes met de challenge.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig ogende mannenkaart voor je zoon, Alix...vooral het doolhof vind ik geweldig, maar ook de andere details maken het tot een mooi geheel!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt! Prachtig hoe je de combinatie van distressinkt met de stempels, de letters, het scrapbookpapier, het scheuren allemaal bij elkaar gebracht hebt in deze echte mannenkaart! Deze kaart zal heel inspirerend zijn voor de andere deelneemsters, dat weet ik zeker! Heel leuk dat je hebt meegedaan en wat een eer dat jouw eerste challenge mijn challenge is ;) groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mannenkaart geworden en inderdaad die doolhof stempel is wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige mannenkaart Alix. Leuke en mooie details. Wens je nu alvast een fijne verjaardag toe met je zoon.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das sieht fantastisch aus, liebe Alix!!! Eine grandiose Männerkarte!
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi zussie!!
    Wat een super gave kaart!! Leuk hè, die sleutel,haha!!
    Smooch is een parelmoerkleurige accentinkt. je brengt het met een kwastje op. En multicoat is een soort van mod podge. Je kunt er mee lijmen en het geeft een vernislaagje over je werk. Ik heb het nog van mijn Sertvettenplakopdingentijd.
    Ik kijk ook al uit naar jouw volgende frutsel!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Alix!

    Dank voor je leuke reactie op mijn blog! Ik heb dus ook gelijk even bij je gekeken en ook jij maakt leuke dingen. Veel succes en plezier met je blog!.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze allemaal, en zal ook op jou blog komen kijken.
Warme groetjes, Alix