******
******

zaterdag 7 april 2012

STRAK en BLACK AND WHITE

Goede middag lieve mensen,
Welkom aan mijn nieuwe volger! Altijd weer leuk!
Wat wordt er toch een hoop geknutseld, en wat maken jullie allemaal mooie dingen. Leuk om elkaar zo te kunnen inspireren.
Ik heb een  kaartje gemaakt voor mijn buuf, die jarig was, en die van zwart-wit en strak  houdt.
Drie vierkantjes ge-embost (met lichtbak), de bloemen erbij gestempeld, een glittersteentje  erin geplakt.
Een tekststempel , die op de bloem terugkomt, onderaan.
Gemat met zwart-wit-designpapier.
Verder spreekt het voor zich hè.
Ik wens jullie fijne dagen en bedankt voor je bezoekje!
Paasgroetjes, Alix






19 opmerkingen:

  1. Chique kaart zo met dat zwart en wit!
    Gezellige paasdagen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Alix, I love your beautiful & elegant black & white card ! The embossing and distressed edges along with the flower & script is so wonderful ! Happy Easter from Canada ! Shirley x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Alix,

    Wat een mooie blog heb je, met schitterende creaties erop. Deze zwart wit kaart vind ik door zijn eenvoud super!!

    Dank je wel dat je af en toe op mijn blog kom neuzen.

    Groetjes,
    KiCoStamps, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW Wat een prachtstuk. Het moet niet altijd een volgeplakte kaart zijn. Ik vind deze super super mooi. Prettige Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige, stijlvolle zwart/wit kaart Alix, heel mooi!!
    Fijne paasdagen, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Alix! Strak is op z'n tijd zeker mooi en lekker om te maken ook! Heel fijne paasdagen en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een superkaart! Vooral de geemboste vlakjes vallen bij mij erg in het oog. Ontzettend leuk effect geeft dat. Erg mooie bloem. Super gedaan in strak wit/zwart!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very creative design Alix - the black and white is very classy and elegant. I love the combination of script with the flower and swirl.
    Best wishes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Alix,
    Ik kwam via via op je blog terecht. Je zwart wit kaart vind ik heel mooi, die blokjes origineel! Ik hou enorm van strakke (cas) kaarten. Je andere kaarten zijn ook prachtig,daarom ben ik maar ineens volger geworden.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi dat is een hele mooie kaart.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Alix, wat een schitterende kaart! Ben er weg van!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi zus! Nu zie ik wat je bedoelt met je zwart-wit kaart. Hij is supermooi in zijn eenvoud! Ik gebruik meestal een effen papier als achtergrond en het drukkere op de voorgrond. Andersom geeft een strakker resultaat.Goed idee!!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Alix,
    wat een prachtjuweeltje is dit geworden!
    Zo stijlvol!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat kan simpel toch indrukwekkend zijn...prachtige kaart Alix en ik vind die geëmboste vierkantjes zo creatief erbij!

    groetjes en fijne Paasdagen verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is deze zwart-wit kaart super mooi ALix
    Echt een juweeltje .

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MOOI MOOI MOOOOOOOI ...heerlijk rustig en strak !!
    Dankjewel voor je lieve reaktie op mijn blogje op de foto van de kleine meid ,je hebt een stralende lach op mijn gezicht getoverd ;-)

    dikke knuffel Ikke ...zegt de zot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kaart is dit zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze allemaal, en zal ook op jou blog komen kijken.
Warme groetjes, Alix