******
******

woensdag 5 september 2012

BEDANKT

 Bedankt voor jullie lieve reacties.
Mijn vriendin is gister overleden.
Het hoort niet op een blog, maar je bent er zo vol van.
Toch ga ik proberen om weer " aan te hangen", hier.

Ik laat nog een [paar keer wat van mijn boekje zien, en ga dan waarschijnlijk weer "gewoon"kaarten maken en scrappen.
De bovenste fotootjes heb ik ovaal afgedrukt, De gele swirls met verf, niet met stempelinkt.Dat geeft een apart resultaat, met wat verdikkingen. (zie je hier niet zo goed).
De onderste foto oud gemaakt met mesje en ponsje.
Schattig jurkje had ik, hè!
Dit was het even voor nu.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot gauw, als alles weer "normaal"is.
Lieve groetjes, Alix

9 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd Alix. Wij hoorden het nieuws gisteren ook. Zo triest!
    Ook jij veel sterkte!

    Je pagina s zijn wel weer heel mooi.

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Alix, wat een verdrietig bericht. Gecondoleerd met het overlijden van je vriendin. Het zal ongetwijfeld een tijd duren voordat alles voor je gevoel weer een beetje 'normaal' is. Heel veel sterkte de komende tijd.
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo gecondoleerd,
    Je pagina's zijn mooi.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff...wat verdrietig zul je zijn! Heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Alix,
    heel veel sterkte en van harte gecondoleerd met het verlies van je vriendin!
    Gewoon rustig de tijd nemen om te verwerken,
    veel liefs van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met het verlies van je vriendin.
    Heel heel veel sterkte
    Neem de tijd om dit te verwerken.

    De pagina's van je boekje zijn mooi.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dat mag gewoon op je blog...Dit staat tenslotte ook heel dicht bij jou. Wat akelig dat je vriendin overleden is. Hoop dat je de eerstkomende tijd rustig door komt en langzaam de fijne herinneringen aan haar naar boven laat komen. Ben ervan overtuigd dat een stukje van haar energie bij jou blijft zolang ze in je hart zit...
    Het boekje is mooi, de ovale vorm vind ik helemaal bij de foto's passen.
    Sterkte, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi zusje,
    Gaat het een beetje met je? Ik ben blij dat we dinsdag bij elkaar komen en we je een beetje troost kunnen geven. Hou je taai!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk ben je dar vol van. Vreselijk lijkt me zoiets. Mooi boekje heb je gemaakt! Sterkte Alix.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze allemaal, en zal ook op jou blog komen kijken.
Warme groetjes, Alix