******
******

dinsdag 22 januari 2013

hik ALCOHJOLLL(hik, oeps) INKT (hik)

Tja, een wijntje gaat er best wel in af en toe, maar dit is toch wat anders!
Op GLANSPA PIER,(liever geen fotopapier)gewoon wat gaan stoeien met ALCOHOLINKT.
De flesjes heb ik al lang en dan ineens ga je er weer eens wat mee freubelen, het is eigenlijk heel erg mooi "spul".
Als je over je papier wríjft krijg je een heel ander resultaat; dit is gedept, zeg maar.
Eerst de ondergrond en daarover de patronen.
Ik heb ook blending solution gebruikt om wat te veranderen. Ik zag er bloemen in, dus een steeltje getekend.
Eigenlijk vond ik hem zo goed. Ik ben er met nog één bezig, maar die wil ik met een witte pen bewerken, die komt de volgende keer hier te staan.
Als je trouwens mat-glans papier gebruikt, wordt het  weer anders, dan wordt de inkt wel opgenomen en kun je hem niet " uitduwen".

Gewoon gaan proberen, het is steeds weer erg verrassend.
Warme groetjes , Alix

16 opmerkingen:

  1. WOW...Alix,

    Super wat mooi, prachtige bloemen, klaprozen....en die paars/blauwe ook schitterend..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vol bewondereing zitten kijken, wow wat mooi effect geeft dat.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Leuk om iets dat je al hebt weer verder te proberen en deze fleurige bloemen zijn echt top! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om het op deze manier te proberen....en het resultaat mag er zijn hoor!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Alix,
    wat een leuk effect, ik heb onlangs ook wat alcoholinkt aangeschaft, dus wie weet....
    mooie uitleg!
    Ik vind het echt een kunstwerk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooi zeg! Jij doet mooie dingen met alcohol ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk resultaat met je alcohol inkten Alix!
    Het zijn pracht bloemen geworden...

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk heb je gespeeld met alcohol inkt Alix.
    Heel vrolijke en mooie kaart.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi met alcohol-inkt, geweldige kleuren bij elkaar.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. speel jij maar vaker met alcohol inkt het ziet er echt fantastisch uit ik kwam via via op je site maar ben gelijk maar volger geworden kom zeker vaker langs groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw wat kun jij met "een slokje op" prachtige kaarten maken ;-) Super mooi gemaakt !!!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeeh volger nummer VIJFTIG en al een beetje grijs! Maar wat een leuke kaart . Ben helemaal fan van alcoholinkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. VERDIKKEME wat een MOOIE kaart ...wouwwww !! Meisje wat ben je lekker bezig geweest SUPER !!

    knuffffffff

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze allemaal, en zal ook op jou blog komen kijken.
Warme groetjes, Alix