******
******

zaterdag 9 maart 2013

IK GEEF JE EEN ROOSJE ...

Welkom aan mijn nieuwe volger, Nelies. Ik heb je blog gezocht want ik wil ook graag bij jou komen kijken, maar ik kan hem niet vinden. Kun je me helpen?
Ik hoop dat je hier wat inspiratie op kunt doen!
Deze achtergrond is gemaakt met Pan Pastels, , evenals de letters.
Met Versamagic zijn de bloemen, vlinders  en swirls gestempeld..
De roosjes op karton geembost, bijgewerkt met witte pen net als de vlinders,, uitgeknipt en verhoogd opgebracht.
Boven in de hoekjes nog wat groene "druppels"geplakt.
Randje met pen eromheen, en ik was tevreden.
Nu nog op de echte roosjes en vlinders wachten, maar ik ben bang dat dat nog even duurt!!
Sterkte met dit grijze weer en toch een heel fijn weekend!
Groejtes, ALix

12 opmerkingen:

  1. Een heerlijke kaart op deze grauwe dag! Je achtergronden met Panpastel worden steeds mooier! En die roosstempel is super toegepast zo. Fijn weekend, Gerrina (P.s. ga jij naar de knots?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, love the colours, background & flowers ! Happy weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart prachtig van kleur en compositie! Mooi die opgehoogde rozen, maar ook de rest is gewoon af. Een toppertje!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Alix!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk kaartje om naar te kijken ....prachtige kleurennuances....TOP!!!!
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren! heel erg mooi Alix!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart Alix en wat een prachtige vrolijke kleur.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing colorful creation, great background and stamping.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige achtergrond voor de blommetjes Alix!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Alix,
    wat een mooi afgewerkt kaartje!
    Mooi deze techniek met de panpastels en beetje doodlen!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een prachtige kaart! Zeer mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat leuk gedaan Alix!
    Die roosjes heb je mooi gedaan en zo is het een mooi geheel.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.
Ik lees ze allemaal, en zal ook op jou blog komen kijken.
Warme groetjes, Alix